Ostalo
- UsII-143/19 od 14. ožujka 2019.
- UsII-94/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-108/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-136/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-123/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-107/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-88/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-49/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-152/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-197/19 od 24. travnja 2019.
- UsII-221/19 od 3. svibnja 2019.
- UsII-320/19 od 4. srpnja 2019.
- UsII-359/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-492/19 od 30. listopada 2019.
- UsII-526/19 od 27. studenog 2019.
- UsII-584/19 od 9. siječnja 2019.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-12/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-79/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-121/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-170/20 od 29. lipnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-250/20 od 4. rujna 2020.
- UsII-243/20 do 10. rujna 2020.
- UsII-155/20 od 7. srpnja 2020.
- UsII-236/20 od 7. rujna 2020.
- UsII-304/20 od 24. rujna 2020.
- UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
- UsII-301/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-314/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-420/20 od 17. prosinca 2020.
- UsII-444/20 od 27. siječnja 2021.
- UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
- UsII-447/20 od 8. siječnja 2021.
- UsII-55/21 od 5. ožujka 2021.
- UsII-68/21 od 17. ožujka 2021.
- UsII-49/21 od 24. veljače 2021
- UsII-80/21 od 23. ožujka 2021.
- UsII-74/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-117/21 od 7. svibnja 2021.
- UsII-172/21 od 26. svibnja 2021.
- UsII-160/21 od 27. svibnja 2021.
- UsII-159/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-153/21 od 28. svibnja 2021.
- UsII-202/21 od 2. srpnja 2021.
- UsII-227/21 od 20. srpnja 2021.
- UsII-219/21 od 28. srpnja 2021.
- UsII-206/21 od 22. srpnja 2021.
- UsII-259/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-245/21 od 3. rujna 2021.
- Us-263/21 od 15. rujna 2021.
- UsII-250/21 od 7. listopada 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-294/21 od 20. listopada 2021.
- UsII-330/21 od 3. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-345/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-380/21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-48/22 od 14. ožujka 2022.
- UsII-67/22 od 12. travnja 2022.
- UsII-33/22 od 24. ožujka 2022.
- UsII-138/22 od 15. srpnja 2022.
- UsII-110/22 od 9. lipnja 2022.
- UsII-163/22 od 8. kolovoza 2022.
- UsII-115/22 od 7. srpnja 2022.
- UsII-179/22 od 21. rujna 2022.
- UsII-181/22 od 7. listopada 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-191/22 od 17. studenog 2022.
- UsII-197/22 od 9. studenog 2022.
- UsII-206/22 od 12. prosinca 2022.
- UsII-205/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-204/22 od 8. prosinca 2022.
- UsII-215/22 od 21. prosinca 2022.
- UsII-236/22 od 20. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-7/23 od 8. veljače 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-233/22 od 22. veljače 2023.
- UsII-15/23 od 23. veljače 2023.
- UsII-19/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-35/23 od 30. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-70/23 od 17. svibnja 2023.
- UsII-64/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-57/23 od 2. lipnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-111/23 od 23. kolovoza 2023.
- UsII-104/23 od 21. kolovoza 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-77/23 od 15. lipnja 2023.
- UsII-106/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-120/23 od 7. rujna 2023.
- UsII-167/23 od 2. studenog 2023.
- UsII-181/23 od 16. studenog 2023.
- UsII-193/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-210/23 od 14. prosinca 2023.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-49/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-43/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-72/24 od 8.svibnja 2024.
- UsII-100/24 od 5. lipnja 2024.
- UsII-95/24 od 28. svibnja 2024.
- UsII-106/24 od 26. lipnja 2024.
- UsII-108/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-225/24 od 20. studenog 2024.
- UsII-146/24 od 28. kolovoza 2024.
- UsII-183/24 od 17. listopada 2024.
- UsII-245/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-227/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-12/25 od 20. veljače 2025.
- UsII-10/25 od 20. veljače 2025.
- UsII-261/24 od 13. veljače 2025.
- UsII-54/25 od 30. travnja 2025.
- UsII-261/24 od 13. veljače 2025.
- UsII-96/25 od 11. lipnja 2025.
- UsII-87/25 od 27. svibnja 2025.
- UsII-106/2025 od 9. srpnja 2025.
- UsII-97/2025 od 3. srpnja 2025.
UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
KLASA: 21-02/1
UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
Pregled i ocjena ponuda- Pojašnjenje ponude- Zemljovid utvrđenog eksploatacijskog polja- Zakon o obavljanju geodetske djelatnosti- Članak 34. Zakona o koncesijama
U postupku pregleda i ocjene ponuda stručno povjerenstvo naručitelja utvrdilo je da traženi zemljovid nije izrađen od strane ovlaštenog inženjera geodezije zbog čega je ponudu tužitelja odbilo kao neurednu. Naime, prema odredbi članka 8. Zakona o obavljanju geodetske djelatnosti (Narodne novine, broj 25/18.) stručne geodetske poslove iz članaka 5. i 6. tog Zakona u svojstvu odgovorne osobe može obavljati fizička osoba koja ima pravo uporabe strukovnog naziva ovlašteni inženjer geodezije sukladno tom zakonu. Odredbom članka 66. navedenog Zakona propisano je da se pravo uporabe strukovnog naziva stječe upisom u Imenik ovlaštenih inženjera geodezije.
Tužitelj tužbenim razlozima niti ne osporava utvrđenje prema kojem se odredba članka 5.13 Obavijesti o namjeri davanja koncesije odnosi na izradu zemljovida od strane inženjera geodezije kao osobe odgovarajuće struke po posebnom propisu. Tužbenim navodima tužitelj također ne osporava niti utvrđenje prema kojem je zemljovid koji je dostavio uz svoju ponudu izradila osoba koja nije ovlašteni inženjer geodezije.
Tužbenim navodima tužitelj ukazuje na propust naručitelja prema kojem je bio dužan pozvati tužitelja da razjasni ili dopuni svoju ponudu odnosno predmetni zemljovid. Budući da je tužitelj dostavio zemljovid izrađen od naprijed imenovane osobe i ovjeren pečatom te osobe pozivanje tužitelja na pojašnjenja dostavljenog zemljovida predstavljalo bi u stvari izradu novog zemljovida od strane ovlaštenog inženjera geodezije kao osobe odgovarajuće struke po posebnom propisu, kako je traženo u predmetnom postupku davanja koncesije, a takav novi zemljovid ne bi se mogao podvesti pod pojašnjenje odnosno dopunu ponude u smislu odredbe članka 34. Zakona o koncesijama. Navedeno iz razloga što odredbom članka 34. Zakona o koncesijama propisano postupanje davatelja koncesije u postupku pregleda i ocjene ponuda može biti usmjereno samo na nejasnoće i manje nedostatke ili pogreške koji su otklonjivi te prema izričitoj odredbi stavka ne smije rezultirati izmjenom dostavljenih dokumenata već samo njihovim pojašnjenjem. Kako je naprijed navedeno zemljovid kojeg je tužitelj dostavio uz svoju ponudu izrađen je od osobe koja nije ovlaštena osoba odgovarajuće struke po posebnom propisu što znači da bi traženi zemljovid trebala izraditi druga osoba što bi rezultiralo izmjenom dostavljenog dokumenta. Iz navedenih razloga tužbeni navodi nisu doveli u sumnju pravilnost i zakonitost rješenja tuženika.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
Pregled i ocjena ponuda- Pojašnjenje ponude- Zemljovid utvrđenog eksploatacijskog polja- Zakon o obavljanju geodetske djelatnosti- Članak 34. Zakona o koncesijama
U postupku pregleda i ocjene ponuda stručno povjerenstvo naručitelja utvrdilo je da traženi zemljovid nije izrađen od strane ovlaštenog inženjera geodezije zbog čega je ponudu tužitelja odbilo kao neurednu. Naime, prema odredbi članka 8. Zakona o obavljanju geodetske djelatnosti (Narodne novine, broj 25/18.) stručne geodetske poslove iz članaka 5. i 6. tog Zakona u svojstvu odgovorne osobe može obavljati fizička osoba koja ima pravo uporabe strukovnog naziva ovlašteni inženjer geodezije sukladno tom zakonu. Odredbom članka 66. navedenog Zakona propisano je da se pravo uporabe strukovnog naziva stječe upisom u Imenik ovlaštenih inženjera geodezije.
Tužitelj tužbenim razlozima niti ne osporava utvrđenje prema kojem se odredba članka 5.13 Obavijesti o namjeri davanja koncesije odnosi na izradu zemljovida od strane inženjera geodezije kao osobe odgovarajuće struke po posebnom propisu. Tužbenim navodima tužitelj također ne osporava niti utvrđenje prema kojem je zemljovid koji je dostavio uz svoju ponudu izradila osoba koja nije ovlašteni inženjer geodezije.
Tužbenim navodima tužitelj ukazuje na propust naručitelja prema kojem je bio dužan pozvati tužitelja da razjasni ili dopuni svoju ponudu odnosno predmetni zemljovid. Budući da je tužitelj dostavio zemljovid izrađen od naprijed imenovane osobe i ovjeren pečatom te osobe pozivanje tužitelja na pojašnjenja dostavljenog zemljovida predstavljalo bi u stvari izradu novog zemljovida od strane ovlaštenog inženjera geodezije kao osobe odgovarajuće struke po posebnom propisu, kako je traženo u predmetnom postupku davanja koncesije, a takav novi zemljovid ne bi se mogao podvesti pod pojašnjenje odnosno dopunu ponude u smislu odredbe članka 34. Zakona o koncesijama. Navedeno iz razloga što odredbom članka 34. Zakona o koncesijama propisano postupanje davatelja koncesije u postupku pregleda i ocjene ponuda može biti usmjereno samo na nejasnoće i manje nedostatke ili pogreške koji su otklonjivi te prema izričitoj odredbi stavka ne smije rezultirati izmjenom dostavljenih dokumenata već samo njihovim pojašnjenjem. Kako je naprijed navedeno zemljovid kojeg je tužitelj dostavio uz svoju ponudu izrađen je od osobe koja nije ovlaštena osoba odgovarajuće struke po posebnom propisu što znači da bi traženi zemljovid trebala izraditi druga osoba što bi rezultiralo izmjenom dostavljenog dokumenta. Iz navedenih razloga tužbeni navodi nisu doveli u sumnju pravilnost i zakonitost rješenja tuženika.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu