Ostalo
- UsII-143/19 od 14. ožujka 2019.
- UsII-94/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-108/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-136/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-123/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-107/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-88/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-49/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-152/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-197/19 od 24. travnja 2019.
- UsII-221/19 od 3. svibnja 2019.
- UsII-320/19 od 4. srpnja 2019.
- UsII-359/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-492/19 od 30. listopada 2019.
- UsII-526/19 od 27. studenog 2019.
- UsII-584/19 od 9. siječnja 2019.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-12/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-79/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-121/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-170/20 od 29. lipnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-250/20 od 4. rujna 2020.
- UsII-243/20 do 10. rujna 2020.
- UsII-155/20 od 7. srpnja 2020.
- UsII-236/20 od 7. rujna 2020.
- UsII-304/20 od 24. rujna 2020.
- UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
- UsII-301/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-314/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-420/20 od 17. prosinca 2020.
- UsII-444/20 od 27. siječnja 2021.
- UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
- UsII-447/20 od 8. siječnja 2021.
- UsII-55/21 od 5. ožujka 2021.
- UsII-68/21 od 17. ožujka 2021.
- UsII-49/21 od 24. veljače 2021
- UsII-80/21 od 23. ožujka 2021.
- UsII-74/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-117/21 od 7. svibnja 2021.
- UsII-172/21 od 26. svibnja 2021.
- UsII-160/21 od 27. svibnja 2021.
- UsII-159/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-153/21 od 28. svibnja 2021.
- UsII-202/21 od 2. srpnja 2021.
- UsII-227/21 od 20. srpnja 2021.
- UsII-219/21 od 28. srpnja 2021.
- UsII-206/21 od 22. srpnja 2021.
- UsII-259/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-245/21 od 3. rujna 2021.
- Us-263/21 od 15. rujna 2021.
- UsII-250/21 od 7. listopada 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-294/21 od 20. listopada 2021.
- UsII-330/21 od 3. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-345/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-380/21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-48/22 od 14. ožujka 2022.
- UsII-67/22 od 12. travnja 2022.
- UsII-33/22 od 24. ožujka 2022.
- UsII-138/22 od 15. srpnja 2022.
- UsII-110/22 od 9. lipnja 2022.
- UsII-163/22 od 8. kolovoza 2022.
- UsII-115/22 od 7. srpnja 2022.
- UsII-179/22 od 21. rujna 2022.
- UsII-181/22 od 7. listopada 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-191/22 od 17. studenog 2022.
- UsII-197/22 od 9. studenog 2022.
- UsII-206/22 od 12. prosinca 2022.
- UsII-205/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-204/22 od 8. prosinca 2022.
- UsII-215/22 od 21. prosinca 2022.
- UsII-236/22 od 20. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-7/23 od 8. veljače 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-233/22 od 22. veljače 2023.
- UsII-15/23 od 23. veljače 2023.
- UsII-19/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-35/23 od 30. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-70/23 od 17. svibnja 2023.
- UsII-64/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-57/23 od 2. lipnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-111/23 od 23. kolovoza 2023.
- UsII-104/23 od 21. kolovoza 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-77/23 od 15. lipnja 2023.
- UsII-106/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-120/23 od 7. rujna 2023.
- UsII-167/23 od 2. studenog 2023.
- UsII-181/23 od 16. studenog 2023.
- UsII-193/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-210/23 od 14. prosinca 2023.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-49/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-43/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-72/24 od 8.svibnja 2024.
- UsII-100/24 od 5. lipnja 2024.
- UsII-95/24 od 28. svibnja 2024.
- UsII-106/24 od 26. lipnja 2024.
- UsII-108/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-225/24 od 20. studenog 2024.
- UsII-146/24 od 28. kolovoza 2024.
- UsII-183/24 od 17. listopada 2024.
- UsII-245/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-227/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-12/25 od 20. veljače 2025.
- UsII-10/25 od 20. veljače 2025.
- UsII-261/24 od 13. veljače 2025.
- UsII-54/25 od 30. travnja 2025.
- UsII-261/24 od 13. veljače 2025.
- UsII-96/25 od 11. lipnja 2025.
- UsII-87/25 od 27. svibnja 2025.
- UsII-106/2025 od 9. srpnja 2025.
- UsII-97/2025 od 3. srpnja 2025.
UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
KLASA: 23/351
UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
Ponovljeni pregled i ocjena ponuda- Činjenično i pravno stanje koje je bilo predmetom prethodne žalbe- Postupanje po pravnom shvaćanju i primjedbama DKOM-a- Članak 404. i 425. ZJN 2016
UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
Ponovljeni pregled i ocjena ponuda- Činjenično i pravno stanje koje je bilo predmetom prethodne žalbe- Postupanje po pravnom shvaćanju i primjedbama DKOM-a- Članak 404. i 425. ZJN 2016
Uvidom u prethodno rješenje tuženika od 2. svibnja 2023. proizlazi da se tuženik u obrazloženju navedenog rješenja nije očitovao o relevantnom prigovoru tužitelja da regulator ponuđen od odabranog ponuditelja nema ugrađen DON-i propisan uvjet: ugrađen vizualni indikator rada SAV uređaja, niti je o tom prigovoru odlučio. O navedenom relevantnom prigovoru za razrješenje ove upravne stvari nije odlučio niti ovdje osporenim rješenjem od 18. kolovoza 2023. godine, na što tužitelj osnovano upire.
Tuženik se u ovom osporenom rješenju od 7. kolovoza 2023. godine poziva na odredbu članka 404. stavak 3. Zakona o javnoj nabavi/2016, uz obrazloženje da nije ovlašten kontrolirati činjenično i pravno stanje koje je bilo predmetom prethodne žalbe u istom postupku nabave, jer je žalba tužitelja i citirani prigovor bio predmetom prethodne žalbe u istom postupku nabave.
Točno je da je u prethodnoj žalbi tužitelj isticao isti žalbeni prigovor, međutim tuženik niti prethodnim rješenjem, a tako niti ovim osporenim o istom prigovoru nije odlučio. Sud je izvršio uvid u ranije doneseno rješenje tuženika povodom žalbe tužitelja (rješenje od 2. svibnja 2023. godine) te je utvrdio da je prethodna žalba tužitelja uvažena samo iz jednog razloga (nedostavljanje od strane odabranog ponuditelja propisanog certifikata), ali ne i iz ovog žalbenog prigovora na kojem tužitelj ustraje i koji je ostao neriješen koji je, međutim odlučujući za donošenje zakonite odluke u konkretnom slučaju. Stoga se ne može prihvatiti obrazloženje tuženika kad se poziva na citiranu odredbu članka 404. stavka 3. Zakona, jer za to nema uporišta u dokumentaciji spisa predmeta.
Odlučujući o tužbi tužitelja Sud je imao na umu i odredbu članka 6. Europske konvencije za ljudska prava i temeljne slobode, čiji je potpisnik i Republika Hrvatska, prema kojoj, između ostalog, svatko mora imati pravo pristupa sudu, koji mora nepristrano i u razumnom roku ispitati njegov slučaj.
Stoga prema mišljenju ovog Suda obzirom na okolnosti konkretnog slučaja tužitelj ima pravni interes u ovom ponovnom postupku ustrajati na donošenju odluke o navedenom relevantnom prigovoru o kojem nije odlučeno u dva provedena upravna postupka. Stoga, nije prihvatljivo pozivanje tuženika na odredbu članka 404. stavak 3. ZJN-i. Tužitelj ima legitimno pravo u ovom ponovnom postupku i sporu isticati isti prigovor kao i ustrajati na donošenju odluke o navedenom prigovoru.
Tuženik se u ovom osporenom rješenju od 7. kolovoza 2023. godine poziva na odredbu članka 404. stavak 3. Zakona o javnoj nabavi/2016, uz obrazloženje da nije ovlašten kontrolirati činjenično i pravno stanje koje je bilo predmetom prethodne žalbe u istom postupku nabave, jer je žalba tužitelja i citirani prigovor bio predmetom prethodne žalbe u istom postupku nabave.
Točno je da je u prethodnoj žalbi tužitelj isticao isti žalbeni prigovor, međutim tuženik niti prethodnim rješenjem, a tako niti ovim osporenim o istom prigovoru nije odlučio. Sud je izvršio uvid u ranije doneseno rješenje tuženika povodom žalbe tužitelja (rješenje od 2. svibnja 2023. godine) te je utvrdio da je prethodna žalba tužitelja uvažena samo iz jednog razloga (nedostavljanje od strane odabranog ponuditelja propisanog certifikata), ali ne i iz ovog žalbenog prigovora na kojem tužitelj ustraje i koji je ostao neriješen koji je, međutim odlučujući za donošenje zakonite odluke u konkretnom slučaju. Stoga se ne može prihvatiti obrazloženje tuženika kad se poziva na citiranu odredbu članka 404. stavka 3. Zakona, jer za to nema uporišta u dokumentaciji spisa predmeta.
Odlučujući o tužbi tužitelja Sud je imao na umu i odredbu članka 6. Europske konvencije za ljudska prava i temeljne slobode, čiji je potpisnik i Republika Hrvatska, prema kojoj, između ostalog, svatko mora imati pravo pristupa sudu, koji mora nepristrano i u razumnom roku ispitati njegov slučaj.
Stoga prema mišljenju ovog Suda obzirom na okolnosti konkretnog slučaja tužitelj ima pravni interes u ovom ponovnom postupku ustrajati na donošenju odluke o navedenom relevantnom prigovoru o kojem nije odlučeno u dva provedena upravna postupka. Stoga, nije prihvatljivo pozivanje tuženika na odredbu članka 404. stavak 3. ZJN-i. Tužitelj ima legitimno pravo u ovom ponovnom postupku i sporu isticati isti prigovor kao i ustrajati na donošenju odluke o navedenom prigovoru.