Ostalo
- UsII-143/19 od 14. ožujka 2019.
- UsII-94/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-108/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-136/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-123/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-107/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-88/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-49/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-152/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-197/19 od 24. travnja 2019.
- UsII-221/19 od 3. svibnja 2019.
- UsII-320/19 od 4. srpnja 2019.
- UsII-359/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-492/19 od 30. listopada 2019.
- UsII-526/19 od 27. studenog 2019.
- UsII-584/19 od 9. siječnja 2019.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-12/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-79/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-121/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-170/20 od 29. lipnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-250/20 od 4. rujna 2020.
- UsII-243/20 do 10. rujna 2020.
- UsII-155/20 od 7. srpnja 2020.
- UsII-236/20 od 7. rujna 2020.
- UsII-304/20 od 24. rujna 2020.
- UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
- UsII-301/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-314/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-420/20 od 17. prosinca 2020.
- UsII-444/20 od 27. siječnja 2021.
- UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
- UsII-447/20 od 8. siječnja 2021.
- UsII-55/21 od 5. ožujka 2021.
- UsII-68/21 od 17. ožujka 2021.
- UsII-49/21 od 24. veljače 2021
- UsII-80/21 od 23. ožujka 2021.
- UsII-74/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-117/21 od 7. svibnja 2021.
- UsII-172/21 od 26. svibnja 2021.
- UsII-160/21 od 27. svibnja 2021.
- UsII-159/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-153/21 od 28. svibnja 2021.
- UsII-202/21 od 2. srpnja 2021.
- UsII-227/21 od 20. srpnja 2021.
- UsII-219/21 od 28. srpnja 2021.
- UsII-206/21 od 22. srpnja 2021.
- UsII-259/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-245/21 od 3. rujna 2021.
- Us-263/21 od 15. rujna 2021.
- UsII-250/21 od 7. listopada 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-294/21 od 20. listopada 2021.
- UsII-330/21 od 3. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-345/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-380/21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-48/22 od 14. ožujka 2022.
- UsII-67/22 od 12. travnja 2022.
- UsII-33/22 od 24. ožujka 2022.
- UsII-138/22 od 15. srpnja 2022.
- UsII-110/22 od 9. lipnja 2022.
- UsII-163/22 od 8. kolovoza 2022.
- UsII-115/22 od 7. srpnja 2022.
- UsII-179/22 od 21. rujna 2022.
- UsII-181/22 od 7. listopada 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-191/22 od 17. studenog 2022.
- UsII-197/22 od 9. studenog 2022.
- UsII-206/22 od 12. prosinca 2022.
- UsII-205/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-204/22 od 8. prosinca 2022.
- UsII-215/22 od 21. prosinca 2022.
- UsII-236/22 od 20. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-7/23 od 8. veljače 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-233/22 od 22. veljače 2023.
- UsII-15/23 od 23. veljače 2023.
- UsII-19/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-35/23 od 30. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-70/23 od 17. svibnja 2023.
- UsII-64/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-57/23 od 2. lipnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-111/23 od 23. kolovoza 2023.
- UsII-104/23 od 21. kolovoza 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-77/23 od 15. lipnja 2023.
- UsII-106/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-120/23 od 7. rujna 2023.
- UsII-167/23 od 2. studenog 2023.
- UsII-181/23 od 16. studenog 2023.
- UsII-193/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-210/23 od 14. prosinca 2023.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-49/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-43/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-72/24 od 8.svibnja 2024.
- UsII-100/24 od 5. lipnja 2024.
- UsII-95/24 od 28. svibnja 2024.
- UsII-106/24 od 26. lipnja 2024.
- UsII-108/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
KLASA: 20/737
UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
Pregovarački postupak bez prethodne objave – Pretpostavke – Članak 131. stavak 1. točka 3. ZJN 2016
Naručitelj je tijekom žalbenog postupka Državnoj komisiji dostavio podnesak u kojem navodi da je u Zagrebu prilikom potresa oštećeno 175 odgojno obrazovnih objekata te da nije bilo moguće u kratkom roku znati broj školske djece za koju će do početka školske godine biti potrebno osigurati usluge prijevoza odnosno hoće li Zagrebački električni tramvaj d. 0. O., koji obavlja usluge prijevoza u redovnom školskom prijevozu, biti u mogućnosti organizirati i prijevoz učenika osnovnih škola stradalih u potresu. Isto tako naručitelj do početka školske godine nije raspolagao konačnim brojem zamjenskih objekata koji će biti u mogućnosti prihvatiti učenike iz škola koje su oštećene toliko da ih učenici ne mogu pohađati jer je bila nepredvidiva dinamika izvođenja radova sanacije oštećenih škola.
Tako je bilo utvrđeno da je organizirani prijevoz učenika bilo potrebno osigurati za 1921 učenika i to iz OŠ Bukovac, OŠ Miroslava Krleže, OŠ Petra Zrinskog, OŠ Vugrovec Kašina (PŠ Vugrovec) i OŠ Ksavera Šandora Gjalskog na nove lokacije, a da Zagrebački električni tramvaj d. o. o. nije imao dovoljno kapaciteta za osiguranje tog prijevoza. Uz sve navedeno valja dodati i propisane upute i epidemiološke mjere za sprečavanje i suzbijanje epidemije CIVID-19 u organiziranom prijevozu školske djece. Naime nadležno Ministarstvo je 4. rujna 2020. objavilo Odluku kojom je bio reguliran način izvođenja nastave, što je također utjecalo na broj autobusa koje je bilo potrebno osigurati.
Iz svega navedenog proizlazi da je Državna komisija pravilno ocijenila da su u predmetnom slučaju ispunjene sve pretpostavke iz članka 131. stavka 1. točke 3. ZJN 2016 za korištenje pregovaračkog postupka bez prethodne objave poziva na nadmetanje.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
Pregovarački postupak bez prethodne objave – Pretpostavke – Članak 131. stavak 1. točka 3. ZJN 2016
Naručitelj je tijekom žalbenog postupka Državnoj komisiji dostavio podnesak u kojem navodi da je u Zagrebu prilikom potresa oštećeno 175 odgojno obrazovnih objekata te da nije bilo moguće u kratkom roku znati broj školske djece za koju će do početka školske godine biti potrebno osigurati usluge prijevoza odnosno hoće li Zagrebački električni tramvaj d. 0. O., koji obavlja usluge prijevoza u redovnom školskom prijevozu, biti u mogućnosti organizirati i prijevoz učenika osnovnih škola stradalih u potresu. Isto tako naručitelj do početka školske godine nije raspolagao konačnim brojem zamjenskih objekata koji će biti u mogućnosti prihvatiti učenike iz škola koje su oštećene toliko da ih učenici ne mogu pohađati jer je bila nepredvidiva dinamika izvođenja radova sanacije oštećenih škola.
Tako je bilo utvrđeno da je organizirani prijevoz učenika bilo potrebno osigurati za 1921 učenika i to iz OŠ Bukovac, OŠ Miroslava Krleže, OŠ Petra Zrinskog, OŠ Vugrovec Kašina (PŠ Vugrovec) i OŠ Ksavera Šandora Gjalskog na nove lokacije, a da Zagrebački električni tramvaj d. o. o. nije imao dovoljno kapaciteta za osiguranje tog prijevoza. Uz sve navedeno valja dodati i propisane upute i epidemiološke mjere za sprečavanje i suzbijanje epidemije CIVID-19 u organiziranom prijevozu školske djece. Naime nadležno Ministarstvo je 4. rujna 2020. objavilo Odluku kojom je bio reguliran način izvođenja nastave, što je također utjecalo na broj autobusa koje je bilo potrebno osigurati.
Iz svega navedenog proizlazi da je Državna komisija pravilno ocijenila da su u predmetnom slučaju ispunjene sve pretpostavke iz članka 131. stavka 1. točke 3. ZJN 2016 za korištenje pregovaračkog postupka bez prethodne objave poziva na nadmetanje.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu