Ostalo
- UsII-143/19 od 14. ožujka 2019.
- UsII-94/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-108/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-136/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-123/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-107/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-88/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-49/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-152/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-197/19 od 24. travnja 2019.
- UsII-221/19 od 3. svibnja 2019.
- UsII-320/19 od 4. srpnja 2019.
- UsII-359/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-492/19 od 30. listopada 2019.
- UsII-526/19 od 27. studenog 2019.
- UsII-584/19 od 9. siječnja 2019.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-12/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-79/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-121/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-170/20 od 29. lipnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-250/20 od 4. rujna 2020.
- UsII-243/20 do 10. rujna 2020.
- UsII-155/20 od 7. srpnja 2020.
- UsII-236/20 od 7. rujna 2020.
- UsII-304/20 od 24. rujna 2020.
- UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
- UsII-301/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-314/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-420/20 od 17. prosinca 2020.
- UsII-444/20 od 27. siječnja 2021.
- UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
- UsII-447/20 od 8. siječnja 2021.
- UsII-55/21 od 5. ožujka 2021.
- UsII-68/21 od 17. ožujka 2021.
- UsII-49/21 od 24. veljače 2021
- UsII-80/21 od 23. ožujka 2021.
- UsII-74/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-117/21 od 7. svibnja 2021.
- UsII-172/21 od 26. svibnja 2021.
- UsII-160/21 od 27. svibnja 2021.
- UsII-159/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-153/21 od 28. svibnja 2021.
- UsII-202/21 od 2. srpnja 2021.
- UsII-227/21 od 20. srpnja 2021.
- UsII-219/21 od 28. srpnja 2021.
- UsII-206/21 od 22. srpnja 2021.
- UsII-259/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-245/21 od 3. rujna 2021.
- Us-263/21 od 15. rujna 2021.
- UsII-250/21 od 7. listopada 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-294/21 od 20. listopada 2021.
- UsII-330/21 od 3. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-345/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-380/21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-48/22 od 14. ožujka 2022.
- UsII-67/22 od 12. travnja 2022.
- UsII-33/22 od 24. ožujka 2022.
- UsII-138/22 od 15. srpnja 2022.
- UsII-110/22 od 9. lipnja 2022.
- UsII-163/22 od 8. kolovoza 2022.
- UsII-115/22 od 7. srpnja 2022.
- UsII-179/22 od 21. rujna 2022.
- UsII-181/22 od 7. listopada 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-191/22 od 17. studenog 2022.
- UsII-197/22 od 9. studenog 2022.
- UsII-206/22 od 12. prosinca 2022.
- UsII-205/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-204/22 od 8. prosinca 2022.
- UsII-215/22 od 21. prosinca 2022.
- UsII-236/22 od 20. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-7/23 od 8. veljače 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-233/22 od 22. veljače 2023.
- UsII-15/23 od 23. veljače 2023.
- UsII-19/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-35/23 od 30. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-70/23 od 17. svibnja 2023.
- UsII-64/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-57/23 od 2. lipnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-111/23 od 23. kolovoza 2023.
- UsII-104/23 od 21. kolovoza 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-77/23 od 15. lipnja 2023.
- UsII-106/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-120/23 od 7. rujna 2023.
- UsII-167/23 od 2. studenog 2023.
- UsII-181/23 od 16. studenog 2023.
- UsII-193/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-210/23 od 14. prosinca 2023.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-49/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-43/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-72/24 od 8.svibnja 2024.
- UsII-100/24 od 5. lipnja 2024.
- UsII-95/24 od 28. svibnja 2024.
- UsII-106/24 od 26. lipnja 2024.
- UsII-108/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
KLASA: 20/428
UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
Rok početka i završetka izvršenja usluge nadzora – Način obračuna cijene usluge – Izmjene ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja - Članak 200., 316. ZJN 2016
Sud nalazi da rok početka i završetka izvršenja usluge nadzora nije određen na način da ponuditeljima onemogućava izračun cijene bez preuzimanja neuobičajenih rizika odnosno da su rokovi toliko neodređeni da bi doveli u pitanje mogućnost tržišnog natjecanja. Naime, predmet nabave su usluge nadzora pa se ne mogu realizirati odvojeno od izvođenja radova i ovise o samoj dinamici realizacije ugovora o građenju, pa su rokovi fleksibilni i podložni promjenama uslijed objektivnih okolnosti.
U odnosu na prigovor nepravično određenog načina obračuna i plaćanja izvršene usluge Sud nalazi da su odredbe DON-a o načinu obračuna cijene usluge jednake za sve moguće ponuditelje, jasne su i nedvojbene te nisu protivne načelima obveznog prava.
Tužitelj neosnovano smatra da je unošenjem u DON odredbe o granici povećanja cijene od 30% nezakonito i nepravično. Tužitelj neosnovano navodi da on snosi rizik izvođačeve i naručiteljeve krivnje, kao izvanrednih okolnosti, te da u slučaju potrebe za produljenjem pružanja usluge nema pravo na naknadu troškova odnosno da plaćanje neće biti razmjerno uloženim u pružanju usluge.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
Rok početka i završetka izvršenja usluge nadzora – Način obračuna cijene usluge – Izmjene ugovora o javnoj nabavi tijekom njegova trajanja - Članak 200., 316. ZJN 2016
Sud nalazi da rok početka i završetka izvršenja usluge nadzora nije određen na način da ponuditeljima onemogućava izračun cijene bez preuzimanja neuobičajenih rizika odnosno da su rokovi toliko neodređeni da bi doveli u pitanje mogućnost tržišnog natjecanja. Naime, predmet nabave su usluge nadzora pa se ne mogu realizirati odvojeno od izvođenja radova i ovise o samoj dinamici realizacije ugovora o građenju, pa su rokovi fleksibilni i podložni promjenama uslijed objektivnih okolnosti.
U odnosu na prigovor nepravično određenog načina obračuna i plaćanja izvršene usluge Sud nalazi da su odredbe DON-a o načinu obračuna cijene usluge jednake za sve moguće ponuditelje, jasne su i nedvojbene te nisu protivne načelima obveznog prava.
Tužitelj neosnovano smatra da je unošenjem u DON odredbe o granici povećanja cijene od 30% nezakonito i nepravično. Tužitelj neosnovano navodi da on snosi rizik izvođačeve i naručiteljeve krivnje, kao izvanrednih okolnosti, te da u slučaju potrebe za produljenjem pružanja usluge nema pravo na naknadu troškova odnosno da plaćanje neće biti razmjerno uloženim u pružanju usluge.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu