Ostalo
- UsII-143/19 od 14. ožujka 2019.
- UsII-94/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-108/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-136/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-123/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-107/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-88/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-49/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-152/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-197/19 od 24. travnja 2019.
- UsII-221/19 od 3. svibnja 2019.
- UsII-320/19 od 4. srpnja 2019.
- UsII-359/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-492/19 od 30. listopada 2019.
- UsII-526/19 od 27. studenog 2019.
- UsII-584/19 od 9. siječnja 2019.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-12/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-79/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-121/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-170/20 od 29. lipnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-250/20 od 4. rujna 2020.
- UsII-243/20 do 10. rujna 2020.
- UsII-155/20 od 7. srpnja 2020.
- UsII-236/20 od 7. rujna 2020.
- UsII-304/20 od 24. rujna 2020.
- UsII-287/20 od 23. rujna 2020.
- UsII-301/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-314/20 od 8. listopada 2020.
- UsII-420/20 od 17. prosinca 2020.
- UsII-444/20 od 27. siječnja 2021.
- UsII-424/20 od 20. siječnja 2021.
- UsII-447/20 od 8. siječnja 2021.
- UsII-55/21 od 5. ožujka 2021.
- UsII-68/21 od 17. ožujka 2021.
- UsII-49/21 od 24. veljače 2021
- UsII-80/21 od 23. ožujka 2021.
- UsII-74/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-116/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-117/21 od 7. svibnja 2021.
- UsII-172/21 od 26. svibnja 2021.
- UsII-160/21 od 27. svibnja 2021.
- UsII-159/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-153/21 od 28. svibnja 2021.
- UsII-202/21 od 2. srpnja 2021.
- UsII-227/21 od 20. srpnja 2021.
- UsII-219/21 od 28. srpnja 2021.
- UsII-206/21 od 22. srpnja 2021.
- UsII-259/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-245/21 od 3. rujna 2021.
- Us-263/21 od 15. rujna 2021.
- UsII-250/21 od 7. listopada 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-294/21 od 20. listopada 2021.
- UsII-330/21 od 3. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-345/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-380/21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-48/22 od 14. ožujka 2022.
- UsII-67/22 od 12. travnja 2022.
- UsII-33/22 od 24. ožujka 2022.
- UsII-138/22 od 15. srpnja 2022.
- UsII-110/22 od 9. lipnja 2022.
- UsII-163/22 od 8. kolovoza 2022.
- UsII-115/22 od 7. srpnja 2022.
- UsII-179/22 od 21. rujna 2022.
- UsII-181/22 od 7. listopada 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-178/22 od 29. rujna 2022.
- UsII-191/22 od 17. studenog 2022.
- UsII-197/22 od 9. studenog 2022.
- UsII-206/22 od 12. prosinca 2022.
- UsII-205/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-204/22 od 8. prosinca 2022.
- UsII-215/22 od 21. prosinca 2022.
- UsII-236/22 od 20. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-7/23 od 8. veljače 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-233/22 od 22. veljače 2023.
- UsII-15/23 od 23. veljače 2023.
- UsII-19/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-35/23 od 30. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-70/23 od 17. svibnja 2023.
- UsII-64/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-57/23 od 2. lipnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-111/23 od 23. kolovoza 2023.
- UsII-104/23 od 21. kolovoza 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-77/23 od 15. lipnja 2023.
- UsII-106/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-120/23 od 7. rujna 2023.
- UsII-167/23 od 2. studenog 2023.
- UsII-181/23 od 16. studenog 2023.
- UsII-193/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-169/23 od 30. studenog 2023.
- UsII-210/23 od 14. prosinca 2023.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-49/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-43/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-72/24 od 8.svibnja 2024.
- UsII-100/24 od 5. lipnja 2024.
- UsII-95/24 od 28. svibnja 2024.
- UsII-106/24 od 26. lipnja 2024.
- UsII-108/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-225/24 od 20. studenog 2024.
- UsII-146/24 od 28. kolovoza 2024.
- UsII-183/24 od 17. listopada 2024.
- UsII-245/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-227/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-12/25 od 20. veljače 2025.
- UsII-10/25 od 20. veljače 2025.
- UsII-261/24 od 13. veljače 2025.
- UsII-54/25 od 30. travnja 2025.
- UsII-261/24 od 13. veljače 2025.
- UsII-96/25 od 11. lipnja 2025.
- UsII-87/25 od 27. svibnja 2025.
- UsII-106/2025 od 9. srpnja 2025.
- UsII-97/2025 od 3. srpnja 2025.
UsII-96/25 od 11. lipnja 2025.
KLASA: 25/112
UsII-96/25 od 11. lipnja 2025.
Definicija nedostupnih brojila - Odredbe o penalizaciji izvoditelja - Opis predmeta nabave - Pravilnik o općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom- Čl. 205., 206. ZJN 2016
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-96/25 od 11. lipnja 2025.
Definicija nedostupnih brojila - Odredbe o penalizaciji izvoditelja - Opis predmeta nabave - Pravilnik o općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom- Čl. 205., 206. ZJN 2016
U odnosu na žalbeni navod definicije „nedostupnih‟ brojila koja se koristi u tehničkoj specifikaciji za nabavu usluge očitavanja brojila električne energije, izvršen je uvid u tehničke specifikacije te je utvrđeno da je naručitelj detaljno opisao proces očitavanja brojila, (točka 4.3. tehničke specifikacije) odnosno da su nedostupna brojila ona brojila kojima se nije moglo pristupiti za vrijeme provedbe očitavanja. Nadalje je utvrđeno da je naručitelj propisao pragove za penalizaciju i stimulaciju i pragove za raskid okvirnog sporazuma, da je broj dostupnih i nedostupnih brojila bitan za ispunjenje normativa očitanih brojila te izračun uspješnosti očitavanja, a o kojima ovisi obračun pružatelja usluge, odnosno primjenu pragova i korekcijskih faktora za penalizaciju i stimulaciju (točke 5., 8. i 9. tehničke dokumentacije) a loša uspješnost očitavanja brojila može biti razlog za raskid okvirnog sporazuma u smislu točke 10.1. tehničke dokumentacije. Tuženik se poziva i citira članke 200., 205. i 206. ZoJN te zaključuje da u žalbi nisu priloženi dokazi iz kojih bi proizlazilo da su povrijeđene navedene mjerodavne zakonsko odredbe, nego iznosi svoje subjektivno mišljenje da bi u tehničkoj specifikaciji trebalo izmijeniti definiciju „nedostupnih‟ brojila na način da se omogući izvoditelju dva pokušaja očitavanja prije nego brojilo bude označeno kao nedostupno te da se nakon toga propiše odgovornost operatora da osigura ugradnju naprednog brojila i premještaj mjernog mjesta na vlastiti trošak. Osim toga u žalbi se ni ne tvrdi da propisane odredbe tehničke dokumentacije pogoduju određenom gospodarskom subjektu ili onemogućavaju tržišnu utakmicu.
Tuženik je ocijenio neosnovanim i žalbeni navod u vezi pozivanja na Pravilnik o općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom, članak 64. te istaknuo da navedeni članak određuje obveze operatora sustava ali ne i pravila po kojima naručitelj treba opisati predmet nabave u postupku javne nabave usluga očitavanja brojila. U odnosu na osporavanje procijene vrijednosti nabave u žalbi, tuženik je detaljno obrazložio točku 2. dokumentacije o nabavi i točku 3.1.1., te zaključio da nisu povrijeđeni članci 16., 17. , 19. i 20. ZoJN, da u žalbenom postupku nije dokazano da su povrijeđene navedene zakonsko odredbe.
Tuženik je ocijenio neosnovanim i žalbeni navod u vezi pozivanja na Pravilnik o općim uvjetima za korištenje mreže i opskrbu električnom energijom, članak 64. te istaknuo da navedeni članak određuje obveze operatora sustava ali ne i pravila po kojima naručitelj treba opisati predmet nabave u postupku javne nabave usluga očitavanja brojila. U odnosu na osporavanje procijene vrijednosti nabave u žalbi, tuženik je detaljno obrazložio točku 2. dokumentacije o nabavi i točku 3.1.1., te zaključio da nisu povrijeđeni članci 16., 17. , 19. i 20. ZoJN, da u žalbenom postupku nije dokazano da su povrijeđene navedene zakonsko odredbe.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu