Postupak pregleda i ocjene ponuda
- UsII-54/19 od 28. veljače 2019.
- UsII-87/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-102/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-140/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-149/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-125/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-81/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-104/19 od 28. ožujka 2019.
- UsII-75/19 od 22. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-228/19 od 22. svibnja 2019.
- UsII-341/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-386/19 od 9. kolovoza 2019.
- UsII-444/19 od 19. rujna 2019.
- UsII-458/19 od 19. rujna 2019.
- UsII-469/19 od 25. rujna 2019.
- UsII-493/19 od 24. listopada 2019.
- UsII-523/19 od 20. studenog 2019.
- UsII-546/19 od 5. prosinca 2019.
- UsII-553/19 od 19. prosinca 2019.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-597/19 od 16. siječnja 2020.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-2/20 od 22. siječnja 2020.
- UsII-17/20 od 30. siječnja 2020.
- UsII-28/20 od 20. veljače 2020.
- UsII-36/20 od 27. veljače 2020.
- UsII-604/19 od 27. veljače 2020.
- UsII-31/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-38/20 od 26. veljače 2020.
- UsII-131/20 od 29. travnja 2020.
- UsII-73/20 od 16. ožujka 2020.
- UsII-78/20 od 30. travnja 2020.
- UsII-156/20 od 28. svibnja 2020.
- UsII-164/20 od 26. svibnja 2020.
- UsII-168/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-169/20 od 9. lipnja 2020.
- UsII-98/20 od 28. travnja 2020.
- UsII-205/20 od 14. srpnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-281/20 od 10. rujna 2020.
- UsII-253/20 od 9. rujna 2020.
- UsII-271/20 od 15. rujna 2020.
- UsII-315/20 od 7. listopada 2020.
- UsII-339/20 od 19. listopada 2020.
- UsII-375/20 od 24. studenog 2020.
- UsII-378/20 od 27. studenog 2020.
- UsII-333/20 od 21. listopada 2020.
- UsII-397/20 od 10. prosinca 2020.
- UsII-411/20 od 18. prosinca 2020.
- UsII-437/20 od 29. prosinca 2020.
- UsII-427/20 od 7. siječnja 2021.
- UsII-446/20 od 29. siječnja 2021.
- UsII-1/21 od 4. veljače 2021.
- UsII-53/21 od 26. veljače 2021.
- UsII-10/21 od 4. ožujka 2021.
- UsII-77/21 od 19. ožujka 2021.
- UsII-107/21 od 14. travnja 2021.
- UsII-79/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-109/21 od 28. travnja 2021.
- UsII-133/21 od 5. svibnja 2021.
- UsII-121/21 od 5. svibnja 2021.
- UsII-177/21 od 10. lipnja 2021.
- UsII-187/21 od 10. lipnja 2021.
- UsII-176/21 od 4. lipnja 2021.
- UsII-108/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-193/21 od 17. lipnja 2021.
- UsII-163/21 od 1. lipnja 2021.
- UsII-150/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-195/21 od 16. lipnja 2021.
- UsII-186/21 od 1. srpnja 2021.
- UsII-188/21 od 9. srpnja 2021.
- UsII-223/21 od 15. srpnja 2021.
- UsII-201/21 od 8. srpnja 2021.
- UsII-232/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-207/21 od 29. srpnja 2021.
- UsII-241/21 od 18. kolovoza 2021.
- UsII-255/21 od 24. kolovoza 2021.
- UsII-241/21 od 18. kolovoza 2021.
- UsII-265/21 od 10. rujna 2021.
- UsII-234/21 od 8. rujna 2021.
- UsII-217/21 od 26. kolovoza 2021.
- UsII-269/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-279/21 od 30. rujna 2021.
- UsII-266/21 od 31. kolovoza 2021.
- UsII-292/21 od 12. listopada 2021.
- UsII-270/21 od 14. rujna 2021.
- UsII-288/21 od 15. listopada 2021.
- UsII-283/21 od 30. rujna 2021.
- UsII-303/21 od 26. listopada 2021.
- UsII-272/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-273/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-287/21 od 14. listopada 2021.
- UsII-304/21 od 9. studenog 2021.
- UsII-306/21 od 11. studenog 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-305/21 od 4. studenog 2021.
- UsII-325/21 od 30. studenog 2021.
- UsII-339/21 od 15. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-359-21 od 10. siječnja 2022.
- UsII-354/21 od 22. prosinca 2021.
- UsII-342/21 od 27. prosinca 2021.
- UsII-346/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-376/21 od 12. siječnja 2022.
- UsII-377/21 od 27. siječnja 2022.
- UsII-379-21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-3/22 od 8. veljače 2022.
- UsII-9/22 od 9. veljače 2022.
- UsII-24/22 od 18. veljače 2022.
- UsII-8/22 od 7. ožujka 2022.
- UsII-29/22 od 3. ožujka 2022.
- UsII-40/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-39/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-8/22 od 16. veljače 2022.
- UsII-43/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-27/22 od 18. veljače 2022.
- UsII-77/22 od 27. travnja 2022.
- UsII-32/22 od 3. ožujka 2022.
- UsII-26/22 od 22. veljače 2022.
- UsII-51/22 od 7. travnja 2022.
- UsII-47/22 od 10. ožujka 2022.
- UsII-17/22 od 10. ožujka 2022.
- UsII-57/22 od 1. travnja 2022.
- UsII-60/22 od 30. ožujka 2022.
- UsII-100/22 od 1. lipnja 2022.
- UsII-97/22 od 25. svibnja 2022.
- UsII-85/22 od 11. svibnja 2022.
- UsII-99/22 od 1. lipnja 2022.
- UsII-113/22 od 1. srpnja 2022.
- UsII-116/22 od 8. srpnja 2022.
- UsII-114/22 od 6. srpnja 2022.
- UsII-146/22 od 13. srpnja 2022.
- UsII-71/22 od 14. travnja 2022
- UsII-128/22 od 21. srpnja 2022.
- UsII-130/22 od 21. srpnja 2022.
- UsII-161/22 od 23. kolovoza 2022.
- UsII-170/22 od 16. rujna 2022.
- UsII-185/22 od 26. listopada 2022.
- UsII-186/22 od 3. studenog 2022.
- UsII-199/22 od 7. prosinca 2022.
- UsII-211/22 od 20. prosinca 2022.
- UsII-207/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-231/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-223/22 od 19. siječnja 2023.
- UsII-224/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-221/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-14/23 od 22. veljače 2023.
- UsII-18/23 od 8. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-32/23 od 26. travnja 2023.
- UsII-58/23 od 16. svibnja 2023.
- UsII-51/23 od 9. svibnja 2023.
- UsII-36/23 od 3. svibnja 2023.
- UsII-53/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-96/23 od 5. srpnja 2023.
- UsII-83/23 od 6. srpnja 2023.
- UsII-85/23 od 6. srpnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-71/23 od 5. srpnja 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-113/23 od 17. kolovoza 2023.
- UsII-274/21 od 16. rujna 2021.
- UsII-148/23 od 25. listopada 2023.
- UsII-162/23 od 9. studenog 2023.
- UsII-183/23 od 15. studenog 2023.
- UsII-190/23 od 6. prosinca 2023.
- UsII-34/24 od 29. veljače 2024.
- UsII-38/24 od 13. ožujka 2024.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-42/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-52/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-13/24 od 28. ožujka 2024.
- UsII-70/24 od 4. travnja 2024.
- UsII-37/24 od 9. travnja 2024.
- UsII-62/24 od 19. travnja 2024.
- UsII-54/24 od 25. travnja 2024.
- UsII-60/24 od 9. travnja 2024.
- UsII-95/24 od 28.svibnja 2024.
- UsII-97/24 od 5.lipnja 2024.
- UsII-84/24 od 23. svibnja 2024.
- UsII-94/24 od 12.lipnja 2024.
- UsII-103/24 od 11.lipnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-115/24 od 10. srpnja 2024.
- UsII-107/24 od 18. srpnja 2024.
- UsII-109/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-114/24 od 10. srpnja 2024.
- UsII-89/24 od 19. lipnja 2024.
- UsII-128/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-128/24 od 17. srpnja 2024.
UsII-32/22 od 3. ožujka 2022.
KLASA: 21/1027
UsII-32/22 od 3. ožujka 2022.
Ponovljeni pregled i ocjena ponuda – Točno vrijeme zaprimanja jamstva
Osporenim rješenjem tuženik je prihvatio način na koji je naručitelj otklonio nepravilnosti vezane za utvrđenje točnog vremena zaprimanja jamstva za ozbiljnost ponude odabranog ponuditelja i treće rangiranog ponuditelja, pri čemu je ukazao da je novim zapisnikom o pregledu i ocjeni ponuda od 27. listopada 2021. naručitelj priznao omašku koju je počinio prilikom evidentiranja zaprimanja navedenih jamstava u prvom postupku pregleda i ocjene ponuda. Tužbenim razlozima tužitelj nije doveo u sumnju pravilnost i zakonitost navedenog utvrđenja tuženika. Naime, u ponovnom postupku naručitelj je bio obvezan postupiti u svemu sukladno ranijem rješenju tuženika i otkloniti nedostatke na koje je tuženik ukazao tim rješenjem. Kako je u ponovljenom postupku utvrđeno zbog čega je došlo do toga da su u odnosu na odabranog ponuditelja i treće rangiranog ponuditelja zabilježena različita vremena zaprimanja jamstva za ozbiljnost ponude, te kako je utvrđeno da je riječ o greški naručitelja, pri čemu niti jedan dokaz ne ukazuje na to da bi jamstva za ponudu bila dostavljena nakon proteka roka za dostavu ponuda, to je ovaj tužbeni razlog Sud ocijenio neosnovanim.
Sukob interesa članova vijeća – Članak 6., 10. i 11. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave
Iz razloga što je član žalbenog vijeća tuženika Anđelko Rukelj sudjelovao u postupku odlučivanja povodom ranije žalbe tužitelja, prigovori vezani za postojanje sukoba interesa ovog člana žalbenog vijeća tuženika ne mogu se s uspjehom isticati u ovom upravnom sporu, s obzirom na odredbu članku 404. st.3. ZJN 2016
Prigovori prema kojima je član vijeća Daria Duždević bila u poslovnom odnosu s odabranim ponuditeljem jer je u edukacijama koje je odabrani ponuditelj organizirao sudjelovala kao predavač, nisu na zakonu osnovani.
Odredbom članka 10. ovog Zakona propisane su zapreke za imenovanje članova Državne komisije, dok je odredbom članka 11. istog Zakona propisano da član Državne komisije mora čuvati svoj ugled, nepristranost i neovisnost u odlučivanju, kao i ugled, samostalnost i neovisnost Državne komisije (stavak 1.). Odredbom stavka 2. ovog članka Zakona propisano je da član Državne komisije može pisati i objavljivati stručne i znanstvene radove, sudjelovati u radu stručnih i znanstvenih skupova u provedbi stručnih i znanstvenih projekata te sudjelovati u programima stručnog usavršavanja.
Iz navedenog proizlazi da Zakon o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave svojim članovima izričito dopušta, između ostalog, sudjelovanje u radu stručnih skupova i programima stručnog usavršavanja. Okolnost što je imenovani član žalbenog vijeća tuženika sudjelovao u edukaciji koju je odabrani ponuditelj organizirao kao ovlašteni nositelj programa izobrazbe u sustavu javne nabave, nije okolnost zbog koje bi ovaj Sud u konkretnom slučaju utvrdio da je povrijeđen zakon na štetu tužitelja. Pri tome valja napomenuti da činjenica što je član žalbenog vijeća obavljao naplatne poslove za odabranog ponuditelja, iako nije u izričitoj suprotnosti sa zakonom, može u percepciji javnosti izazvati sumnju u nepristranost u odlučivanju, o čemu je svaki član tuženika dužan voditi računa u smislu odredbe članka 11. stavka 1. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-32/22 od 3. ožujka 2022.
Ponovljeni pregled i ocjena ponuda – Točno vrijeme zaprimanja jamstva
Osporenim rješenjem tuženik je prihvatio način na koji je naručitelj otklonio nepravilnosti vezane za utvrđenje točnog vremena zaprimanja jamstva za ozbiljnost ponude odabranog ponuditelja i treće rangiranog ponuditelja, pri čemu je ukazao da je novim zapisnikom o pregledu i ocjeni ponuda od 27. listopada 2021. naručitelj priznao omašku koju je počinio prilikom evidentiranja zaprimanja navedenih jamstava u prvom postupku pregleda i ocjene ponuda. Tužbenim razlozima tužitelj nije doveo u sumnju pravilnost i zakonitost navedenog utvrđenja tuženika. Naime, u ponovnom postupku naručitelj je bio obvezan postupiti u svemu sukladno ranijem rješenju tuženika i otkloniti nedostatke na koje je tuženik ukazao tim rješenjem. Kako je u ponovljenom postupku utvrđeno zbog čega je došlo do toga da su u odnosu na odabranog ponuditelja i treće rangiranog ponuditelja zabilježena različita vremena zaprimanja jamstva za ozbiljnost ponude, te kako je utvrđeno da je riječ o greški naručitelja, pri čemu niti jedan dokaz ne ukazuje na to da bi jamstva za ponudu bila dostavljena nakon proteka roka za dostavu ponuda, to je ovaj tužbeni razlog Sud ocijenio neosnovanim.
Sukob interesa članova vijeća – Članak 6., 10. i 11. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave
Iz razloga što je član žalbenog vijeća tuženika Anđelko Rukelj sudjelovao u postupku odlučivanja povodom ranije žalbe tužitelja, prigovori vezani za postojanje sukoba interesa ovog člana žalbenog vijeća tuženika ne mogu se s uspjehom isticati u ovom upravnom sporu, s obzirom na odredbu članku 404. st.3. ZJN 2016
Prigovori prema kojima je član vijeća Daria Duždević bila u poslovnom odnosu s odabranim ponuditeljem jer je u edukacijama koje je odabrani ponuditelj organizirao sudjelovala kao predavač, nisu na zakonu osnovani.
Odredbom članka 10. ovog Zakona propisane su zapreke za imenovanje članova Državne komisije, dok je odredbom članka 11. istog Zakona propisano da član Državne komisije mora čuvati svoj ugled, nepristranost i neovisnost u odlučivanju, kao i ugled, samostalnost i neovisnost Državne komisije (stavak 1.). Odredbom stavka 2. ovog članka Zakona propisano je da član Državne komisije može pisati i objavljivati stručne i znanstvene radove, sudjelovati u radu stručnih i znanstvenih skupova u provedbi stručnih i znanstvenih projekata te sudjelovati u programima stručnog usavršavanja.
Iz navedenog proizlazi da Zakon o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave svojim članovima izričito dopušta, između ostalog, sudjelovanje u radu stručnih skupova i programima stručnog usavršavanja. Okolnost što je imenovani član žalbenog vijeća tuženika sudjelovao u edukaciji koju je odabrani ponuditelj organizirao kao ovlašteni nositelj programa izobrazbe u sustavu javne nabave, nije okolnost zbog koje bi ovaj Sud u konkretnom slučaju utvrdio da je povrijeđen zakon na štetu tužitelja. Pri tome valja napomenuti da činjenica što je član žalbenog vijeća obavljao naplatne poslove za odabranog ponuditelja, iako nije u izričitoj suprotnosti sa zakonom, može u percepciji javnosti izazvati sumnju u nepristranost u odlučivanju, o čemu je svaki član tuženika dužan voditi računa u smislu odredbe članka 11. stavka 1. Zakona o Državnoj komisiji za kontrolu postupaka javne nabave.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu