Postupak pregleda i ocjene ponuda
- UsII-54/19 od 28. veljače 2019.
- UsII-87/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-102/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-140/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-149/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-125/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-81/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-104/19 od 28. ožujka 2019.
- UsII-75/19 od 22. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-228/19 od 22. svibnja 2019.
- UsII-341/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-386/19 od 9. kolovoza 2019.
- UsII-444/19 od 19. rujna 2019.
- UsII-458/19 od 19. rujna 2019.
- UsII-469/19 od 25. rujna 2019.
- UsII-493/19 od 24. listopada 2019.
- UsII-523/19 od 20. studenog 2019.
- UsII-546/19 od 5. prosinca 2019.
- UsII-553/19 od 19. prosinca 2019.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-597/19 od 16. siječnja 2020.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-2/20 od 22. siječnja 2020.
- UsII-17/20 od 30. siječnja 2020.
- UsII-28/20 od 20. veljače 2020.
- UsII-36/20 od 27. veljače 2020.
- UsII-604/19 od 27. veljače 2020.
- UsII-31/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-38/20 od 26. veljače 2020.
- UsII-131/20 od 29. travnja 2020.
- UsII-73/20 od 16. ožujka 2020.
- UsII-78/20 od 30. travnja 2020.
- UsII-156/20 od 28. svibnja 2020.
- UsII-164/20 od 26. svibnja 2020.
- UsII-168/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-169/20 od 9. lipnja 2020.
- UsII-98/20 od 28. travnja 2020.
- UsII-205/20 od 14. srpnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-281/20 od 10. rujna 2020.
- UsII-253/20 od 9. rujna 2020.
- UsII-271/20 od 15. rujna 2020.
- UsII-315/20 od 7. listopada 2020.
- UsII-339/20 od 19. listopada 2020.
- UsII-375/20 od 24. studenog 2020.
- UsII-378/20 od 27. studenog 2020.
- UsII-333/20 od 21. listopada 2020.
- UsII-397/20 od 10. prosinca 2020.
- UsII-411/20 od 18. prosinca 2020.
- UsII-437/20 od 29. prosinca 2020.
- UsII-427/20 od 7. siječnja 2021.
- UsII-446/20 od 29. siječnja 2021.
- UsII-1/21 od 4. veljače 2021.
- UsII-53/21 od 26. veljače 2021.
- UsII-10/21 od 4. ožujka 2021.
- UsII-77/21 od 19. ožujka 2021.
- UsII-107/21 od 14. travnja 2021.
- UsII-79/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-109/21 od 28. travnja 2021.
- UsII-133/21 od 5. svibnja 2021.
- UsII-121/21 od 5. svibnja 2021.
- UsII-177/21 od 10. lipnja 2021.
- UsII-187/21 od 10. lipnja 2021.
- UsII-176/21 od 4. lipnja 2021.
- UsII-108/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-193/21 od 17. lipnja 2021.
- UsII-163/21 od 1. lipnja 2021.
- UsII-150/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-195/21 od 16. lipnja 2021.
- UsII-186/21 od 1. srpnja 2021.
- UsII-188/21 od 9. srpnja 2021.
- UsII-223/21 od 15. srpnja 2021.
- UsII-201/21 od 8. srpnja 2021.
- UsII-232/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-207/21 od 29. srpnja 2021.
- UsII-241/21 od 18. kolovoza 2021.
- UsII-255/21 od 24. kolovoza 2021.
- UsII-241/21 od 18. kolovoza 2021.
- UsII-265/21 od 10. rujna 2021.
- UsII-234/21 od 8. rujna 2021.
- UsII-217/21 od 26. kolovoza 2021.
- UsII-269/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-279/21 od 30. rujna 2021.
- UsII-266/21 od 31. kolovoza 2021.
- UsII-292/21 od 12. listopada 2021.
- UsII-270/21 od 14. rujna 2021.
- UsII-288/21 od 15. listopada 2021.
- UsII-283/21 od 30. rujna 2021.
- UsII-303/21 od 26. listopada 2021.
- UsII-272/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-273/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-287/21 od 14. listopada 2021.
- UsII-304/21 od 9. studenog 2021.
- UsII-306/21 od 11. studenog 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-305/21 od 4. studenog 2021.
- UsII-325/21 od 30. studenog 2021.
- UsII-339/21 od 15. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-359-21 od 10. siječnja 2022.
- UsII-354/21 od 22. prosinca 2021.
- UsII-342/21 od 27. prosinca 2021.
- UsII-346/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-376/21 od 12. siječnja 2022.
- UsII-377/21 od 27. siječnja 2022.
- UsII-379-21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-3/22 od 8. veljače 2022.
- UsII-9/22 od 9. veljače 2022.
- UsII-24/22 od 18. veljače 2022.
- UsII-8/22 od 7. ožujka 2022.
- UsII-29/22 od 3. ožujka 2022.
- UsII-40/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-39/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-8/22 od 16. veljače 2022.
- UsII-43/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-27/22 od 18. veljače 2022.
- UsII-77/22 od 27. travnja 2022.
- UsII-32/22 od 3. ožujka 2022.
- UsII-26/22 od 22. veljače 2022.
- UsII-51/22 od 7. travnja 2022.
- UsII-47/22 od 10. ožujka 2022.
- UsII-17/22 od 10. ožujka 2022.
- UsII-57/22 od 1. travnja 2022.
- UsII-60/22 od 30. ožujka 2022.
- UsII-100/22 od 1. lipnja 2022.
- UsII-97/22 od 25. svibnja 2022.
- UsII-85/22 od 11. svibnja 2022.
- UsII-99/22 od 1. lipnja 2022.
- UsII-113/22 od 1. srpnja 2022.
- UsII-116/22 od 8. srpnja 2022.
- UsII-114/22 od 6. srpnja 2022.
- UsII-146/22 od 13. srpnja 2022.
- UsII-71/22 od 14. travnja 2022
- UsII-128/22 od 21. srpnja 2022.
- UsII-130/22 od 21. srpnja 2022.
- UsII-161/22 od 23. kolovoza 2022.
- UsII-170/22 od 16. rujna 2022.
- UsII-185/22 od 26. listopada 2022.
- UsII-186/22 od 3. studenog 2022.
- UsII-199/22 od 7. prosinca 2022.
- UsII-211/22 od 20. prosinca 2022.
- UsII-207/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-231/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-223/22 od 19. siječnja 2023.
- UsII-224/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-221/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-14/23 od 22. veljače 2023.
- UsII-18/23 od 8. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-32/23 od 26. travnja 2023.
- UsII-58/23 od 16. svibnja 2023.
- UsII-51/23 od 9. svibnja 2023.
- UsII-36/23 od 3. svibnja 2023.
- UsII-53/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-96/23 od 5. srpnja 2023.
- UsII-83/23 od 6. srpnja 2023.
- UsII-85/23 od 6. srpnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-71/23 od 5. srpnja 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-113/23 od 17. kolovoza 2023.
- UsII-274/21 od 16. rujna 2021.
- UsII-148/23 od 25. listopada 2023.
- UsII-162/23 od 9. studenog 2023.
- UsII-183/23 od 15. studenog 2023.
- UsII-190/23 od 6. prosinca 2023.
- UsII-34/24 od 29. veljače 2024.
- UsII-38/24 od 13. ožujka 2024.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-42/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-52/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-13/24 od 28. ožujka 2024.
- UsII-70/24 od 4. travnja 2024.
- UsII-37/24 od 9. travnja 2024.
- UsII-62/24 od 19. travnja 2024.
- UsII-54/24 od 25. travnja 2024.
- UsII-60/24 od 9. travnja 2024.
- UsII-95/24 od 28.svibnja 2024.
- UsII-97/24 od 5.lipnja 2024.
- UsII-84/24 od 23. svibnja 2024.
- UsII-94/24 od 12.lipnja 2024.
- UsII-103/24 od 11.lipnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-115/24 od 10. srpnja 2024.
- UsII-107/24 od 18. srpnja 2024.
- UsII-109/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-114/24 od 10. srpnja 2024.
- UsII-89/24 od 19. lipnja 2024.
- UsII-128/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-128/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-186/24 od 6. studenog 2024.
- UsII-240/24 od 18. prosinca 2024.
- UsII-229/24 od 11. prosinca 2024.
- UsII-147/24 od 30. kolovoza 2024.
- UsII-137/24 od 19. kolovoza 2024.
- UsII-160/24 od 12. rujna 2024.
- UsII-176/24 od 9. listopada 2024.
- UsII-183/24 od 17. listopada 2024.
- UsII-197/24 od 6. studenog 2024.
- UsII-172/24 od 30. listopada 2024.
- UsII-260/24 od 15. siječnja 2025.
- UsII-255/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-245/24 od 9. siječnja 2025.
- UsII-2/25 od 29. siječnja 2025.
- UsII-211/24 od 7. siječnja 2025.
- UsII-17/25 od 25. veljače 2025.
- UsII-242/24 od 6. veljače 2025.
- UsII-26/25 od 6. ožujka 2025.
UsII-17/25 od 25. veljače 2025.
KLASA: 24/495
UsII-17/25 od 25. veljače 2025.
Kriterij za odabir ponude- Iskustvo stručnjaka- Dokazivanje iskustva stručnjaka u Republici Italiji- Ne može se utvrditi veza između izvršenog ugovora i iskustva stručnjaka- Samoinicijativno upotpunjavanje ponude- Provjera referenci- Članak 264., 285., 290. i 293. ZJN 2016
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-17/25 od 25. veljače 2025.
Kriterij za odabir ponude- Iskustvo stručnjaka- Dokazivanje iskustva stručnjaka u Republici Italiji- Ne može se utvrditi veza između izvršenog ugovora i iskustva stručnjaka- Samoinicijativno upotpunjavanje ponude- Provjera referenci- Članak 264., 285., 290. i 293. ZJN 2016
Tužitelj uz ponudu nije dostavio dokaze koji su u citiranoj odredbi DON-a traženi, a te dokaze nije dostavio niti po pozivu naručitelja, koji je primjenom instituta iz članka 293. ZJN-a, tužitelja u dva navrata pozivao na dostavu traženih dokaza. Tužitelj ni po ovim pozivima nije dostavio traženo, već je dostavljao dokumente iz kojih ne proizlazi jasna veza između izvršenih ugovora i iskustva stručnjaka. Sve dokumente koje je tužitelj, u ovu svrhu dostavio, tuženik je analizirao u žalbenom postupku i detaljno je obrazložio razloge zbog kojih ocjenjuje da ih naručitelj osnovano nije prihvatio kao dokaze traženog iskustva. Stoga Sud u cijelosti prihvaća analizu i ocjenu tih dokumenata navedenih u obrazloženju osporenog rješenja tuženika i na te razloge, kako bi se izbjeglo nepotrebno ponavljanje, upućuje tužitelja.
Tužitelj je smislu DON trebao dostaviti dokument, potvrdu/referencu/drugi relevantni dokument potpisan od druge ugovorne strane (naručitelja usluga), a izdan pravnoj osobi koja je izvršila referentni ugovor u kojem su bile obuhvaćene usluge koje se traže za predloženog stručnjaka, i dokument (Potvrda/Izjava/Imenovanje) izdan na ime predloženog stručnjaka i potpisan od strane poslodavca, odnosno pravne osobe koja je izvršila referentni ugovor, iz kojeg mora biti jasno vidljiva pozicija i traženo iskustvo predloženog stručnjaka te veza između stručnjaka i referentnog ugovora, koje dokumente nije dostavio. Umjesto toga je po pozivu naručitelja i kasnije samoinicijativno dostavio ugovore i fakture izdane od izvođača usluge, koje ne ispunjavaju uvjet da se radi o dokumentu potpisanom od druge ugovorne strane (naručitelja usluga), koji je izdan pravnoj osobi koja je izvršila referentni ugovor u kojem su bile obuhvaćene usluge koje se traže za predloženog stručnjaka. Pritom ni ugovor (Željeznička pruga putem SAPR-a) u kojem se spominjestručnjak Giorgio Nobby Raganelli nije dokument iz kojeg proizlazi jasno vidljiva pozicija I iskustvo ovog stručnjaka.
Iz podataka spisa i dokumentacije u EOJN-u vidljivo je da je naručitelj u postupku ocjene i vrednovanja ponuda uzeo u obzir sve dokumente koje je tužitelj radi dokazivanja iskustva imenovanog stručnjaka dostavio te da su i naručitelj i tuženik pravilno ocijenili da dostavljeni dokumenti ne udovoljavaju zahtjevima točke 50. DON-a pa su prigovori o nepravilnoj ocjeni tih dokaza, neosnovani.
Nije osnovan niti prigovor da je naručitelj trebao sam provjeriti ima li predloženi stručnjak potrebne reference, jer je imao podatke za potrebni kontakt, jer teret dokaza leži na ponuditelju, a ne na naručitelju, koji je, u konkretnom slučaju čak u dva navrata tužitelju omogućio da tražene dokaze dostavi.
Tužitelj je smislu DON trebao dostaviti dokument, potvrdu/referencu/drugi relevantni dokument potpisan od druge ugovorne strane (naručitelja usluga), a izdan pravnoj osobi koja je izvršila referentni ugovor u kojem su bile obuhvaćene usluge koje se traže za predloženog stručnjaka, i dokument (Potvrda/Izjava/Imenovanje) izdan na ime predloženog stručnjaka i potpisan od strane poslodavca, odnosno pravne osobe koja je izvršila referentni ugovor, iz kojeg mora biti jasno vidljiva pozicija i traženo iskustvo predloženog stručnjaka te veza između stručnjaka i referentnog ugovora, koje dokumente nije dostavio. Umjesto toga je po pozivu naručitelja i kasnije samoinicijativno dostavio ugovore i fakture izdane od izvođača usluge, koje ne ispunjavaju uvjet da se radi o dokumentu potpisanom od druge ugovorne strane (naručitelja usluga), koji je izdan pravnoj osobi koja je izvršila referentni ugovor u kojem su bile obuhvaćene usluge koje se traže za predloženog stručnjaka. Pritom ni ugovor (Željeznička pruga putem SAPR-a) u kojem se spominjestručnjak Giorgio Nobby Raganelli nije dokument iz kojeg proizlazi jasno vidljiva pozicija I iskustvo ovog stručnjaka.
Iz podataka spisa i dokumentacije u EOJN-u vidljivo je da je naručitelj u postupku ocjene i vrednovanja ponuda uzeo u obzir sve dokumente koje je tužitelj radi dokazivanja iskustva imenovanog stručnjaka dostavio te da su i naručitelj i tuženik pravilno ocijenili da dostavljeni dokumenti ne udovoljavaju zahtjevima točke 50. DON-a pa su prigovori o nepravilnoj ocjeni tih dokaza, neosnovani.
Nije osnovan niti prigovor da je naručitelj trebao sam provjeriti ima li predloženi stručnjak potrebne reference, jer je imao podatke za potrebni kontakt, jer teret dokaza leži na ponuditelju, a ne na naručitelju, koji je, u konkretnom slučaju čak u dva navrata tužitelju omogućio da tražene dokaze dostavi.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu