Postupak pregleda i ocjene ponuda
- UsII-54/19 od 28. veljače 2019.
- UsII-87/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-102/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-117/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-140/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-149/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-125/19 od 7. ožujka 2019.
- UsII-81/19 od 13. ožujka 2019.
- UsII-104/19 od 28. ožujka 2019.
- UsII-75/19 od 22. ožujka 2019.
- UsII-135/19 od 6. ožujka 2019.
- UsII-228/19 od 22. svibnja 2019.
- UsII-341/19 od 31. srpnja 2019.
- UsII-386/19 od 9. kolovoza 2019.
- UsII-444/19 od 19. rujna 2019.
- UsII-458/19 od 19. rujna 2019.
- UsII-469/19 od 25. rujna 2019.
- UsII-493/19 od 24. listopada 2019.
- UsII-523/19 od 20. studenog 2019.
- UsII-546/19 od 5. prosinca 2019.
- UsII-553/19 od 19. prosinca 2019.
- UsII-581/19 od 31. prosinca 2019.
- UsII-597/19 od 16. siječnja 2020.
- UsII-16/20 od 12. veljače 2002.
- UsII-2/20 od 22. siječnja 2020.
- UsII-17/20 od 30. siječnja 2020.
- UsII-28/20 od 20. veljače 2020.
- UsII-36/20 od 27. veljače 2020.
- UsII-604/19 od 27. veljače 2020.
- UsII-31/20 od 13. veljače 2020.
- UsII-38/20 od 26. veljače 2020.
- UsII-131/20 od 29. travnja 2020.
- UsII-73/20 od 16. ožujka 2020.
- UsII-78/20 od 30. travnja 2020.
- UsII-156/20 od 28. svibnja 2020.
- UsII-164/20 od 26. svibnja 2020.
- UsII-168/20 od 27. svibnja 2020.
- UsII-169/20 od 9. lipnja 2020.
- UsII-98/20 od 28. travnja 2020.
- UsII-205/20 od 14. srpnja 2020.
- UsII-102/20 od 4. lipnja 2020.
- UsII-281/20 od 10. rujna 2020.
- UsII-253/20 od 9. rujna 2020.
- UsII-271/20 od 15. rujna 2020.
- UsII-315/20 od 7. listopada 2020.
- UsII-339/20 od 19. listopada 2020.
- UsII-375/20 od 24. studenog 2020.
- UsII-378/20 od 27. studenog 2020.
- UsII-333/20 od 21. listopada 2020.
- UsII-397/20 od 10. prosinca 2020.
- UsII-411/20 od 18. prosinca 2020.
- UsII-437/20 od 29. prosinca 2020.
- UsII-427/20 od 7. siječnja 2021.
- UsII-446/20 od 29. siječnja 2021.
- UsII-1/21 od 4. veljače 2021.
- UsII-53/21 od 26. veljače 2021.
- UsII-10/21 od 4. ožujka 2021.
- UsII-77/21 od 19. ožujka 2021.
- UsII-107/21 od 14. travnja 2021.
- UsII-79/21 od 24. ožujka 2021.
- UsII-110/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-109/21 od 28. travnja 2021.
- UsII-133/21 od 5. svibnja 2021.
- UsII-121/21 od 5. svibnja 2021.
- UsII-177/21 od 10. lipnja 2021.
- UsII-187/21 od 10. lipnja 2021.
- UsII-176/21 od 4. lipnja 2021.
- UsII-108/21 od 29. travnja 2021.
- UsII-193/21 od 17. lipnja 2021.
- UsII-163/21 od 1. lipnja 2021.
- UsII-150/21 od 20. svibnja 2021.
- UsII-195/21 od 16. lipnja 2021.
- UsII-186/21 od 1. srpnja 2021.
- UsII-188/21 od 9. srpnja 2021.
- UsII-223/21 od 15. srpnja 2021.
- UsII-201/21 od 8. srpnja 2021.
- UsII-232/21 od 19. kolovoza 2021.
- UsII-207/21 od 29. srpnja 2021.
- UsII-241/21 od 18. kolovoza 2021.
- UsII-255/21 od 24. kolovoza 2021.
- UsII-241/21 od 18. kolovoza 2021.
- UsII-265/21 od 10. rujna 2021.
- UsII-234/21 od 8. rujna 2021.
- UsII-217/21 od 26. kolovoza 2021.
- UsII-269/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-279/21 od 30. rujna 2021.
- UsII-266/21 od 31. kolovoza 2021.
- UsII-292/21 od 12. listopada 2021.
- UsII-270/21 od 14. rujna 2021.
- UsII-288/21 od 15. listopada 2021.
- UsII-283/21 od 30. rujna 2021.
- UsII-303/21 od 26. listopada 2021.
- UsII-272/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-273/21 od 21. rujna 2021.
- UsII-287/21 od 14. listopada 2021.
- UsII-304/21 od 9. studenog 2021.
- UsII-306/21 od 11. studenog 2021.
- UsII-299/21 od 5. studenog 2021.
- UsII-305/21 od 4. studenog 2021.
- UsII-325/21 od 30. studenog 2021.
- UsII-339/21 od 15. prosinca 2021.
- UsII-338/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-359-21 od 10. siječnja 2022.
- UsII-354/21 od 22. prosinca 2021.
- UsII-342/21 od 27. prosinca 2021.
- UsII-346/21 od 21. prosinca 2021.
- UsII-376/21 od 12. siječnja 2022.
- UsII-377/21 od 27. siječnja 2022.
- UsII-379-21 od 28. siječnja 2022.
- UsII-3/22 od 8. veljače 2022.
- UsII-9/22 od 9. veljače 2022.
- UsII-24/22 od 18. veljače 2022.
- UsII-8/22 od 7. ožujka 2022.
- UsII-29/22 od 3. ožujka 2022.
- UsII-40/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-39/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-8/22 od 16. veljače 2022.
- UsII-43/22 od 9. ožujka 2022.
- UsII-27/22 od 18. veljače 2022.
- UsII-77/22 od 27. travnja 2022.
- UsII-32/22 od 3. ožujka 2022.
- UsII-26/22 od 22. veljače 2022.
- UsII-51/22 od 7. travnja 2022.
- UsII-47/22 od 10. ožujka 2022.
- UsII-17/22 od 10. ožujka 2022.
- UsII-57/22 od 1. travnja 2022.
- UsII-60/22 od 30. ožujka 2022.
- UsII-100/22 od 1. lipnja 2022.
- UsII-97/22 od 25. svibnja 2022.
- UsII-85/22 od 11. svibnja 2022.
- UsII-99/22 od 1. lipnja 2022.
- UsII-113/22 od 1. srpnja 2022.
- UsII-116/22 od 8. srpnja 2022.
- UsII-114/22 od 6. srpnja 2022.
- UsII-146/22 od 13. srpnja 2022.
- UsII-71/22 od 14. travnja 2022
- UsII-128/22 od 21. srpnja 2022.
- UsII-130/22 od 21. srpnja 2022.
- UsII-161/22 od 23. kolovoza 2022.
- UsII-170/22 od 16. rujna 2022.
- UsII-185/22 od 26. listopada 2022.
- UsII-186/22 od 3. studenog 2022.
- UsII-199/22 od 7. prosinca 2022.
- UsII-211/22 od 20. prosinca 2022.
- UsII-207/22 od 16. prosinca 2022.
- UsII-231/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-223/22 od 19. siječnja 2023.
- UsII-224/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-221/22 od 18. siječnja 2023.
- UsII-222/22 od 26. siječnja 2023.
- UsII-11/23 od 9. veljače 2023.
- UsII-14/23 od 22. veljače 2023.
- UsII-18/23 od 8. ožujka 2023.
- UsII-24/23 od 9. ožujka 2023.
- UsII-32/23 od 26. travnja 2023.
- UsII-58/23 od 16. svibnja 2023.
- UsII-51/23 od 9. svibnja 2023.
- UsII-36/23 od 3. svibnja 2023.
- UsII-53/23 od 24. svibnja 2023.
- UsII-96/23 od 5. srpnja 2023.
- UsII-83/23 od 6. srpnja 2023.
- UsII-85/23 od 6. srpnja 2023.
- UsII-80/23 od 14. lipnja 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-71/23 od 5. srpnja 2023.
- UsII-100/23 od 19. srpnja 2023.
- UsII-113/23 od 17. kolovoza 2023.
- UsII-274/21 od 16. rujna 2021.
- UsII-148/23 od 25. listopada 2023.
- UsII-162/23 od 9. studenog 2023.
- UsII-183/23 od 15. studenog 2023.
- UsII-190/23 od 6. prosinca 2023.
- UsII-34/24 od 29. veljače 2024.
- UsII-38/24 od 13. ožujka 2024.
- UsII-16/24 od 20. ožujka 2024.
- UsII-42/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-52/24 od 14. ožujka 2024.
- UsII-13/24 od 28. ožujka 2024.
- UsII-70/24 od 4. travnja 2024.
- UsII-37/24 od 9. travnja 2024.
- UsII-62/24 od 19. travnja 2024.
- UsII-54/24 od 25. travnja 2024.
- UsII-60/24 od 9. travnja 2024.
- UsII-95/24 od 28.svibnja 2024.
- UsII-97/24 od 5.lipnja 2024.
- UsII-84/24 od 23. svibnja 2024.
- UsII-94/24 od 12.lipnja 2024.
- UsII-103/24 od 11.lipnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-115/24 od 10. srpnja 2024.
- UsII-107/24 od 18. srpnja 2024.
- UsII-109/24 od 4. srpnja 2024.
- UsII-74/24 od 6. lipnja 2024.
- UsII-114/24 od 10. srpnja 2024.
- UsII-89/24 od 19. lipnja 2024.
- UsII-128/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-105/24 od 20. lipnja 2024.
- UsII-121/24 od 17. srpnja 2024.
- UsII-128/24 od 17. srpnja 2024.
UsII-37/24 od 9. travnja 2024.
KLASA: 23/550
UsII-37/24 od 9. travnja 2024.
Kriterij za odabir ponude- Dijagnostička osjetljivost i specifičnost- Upute proizvođača- Zadnja važeća verzija- Jednakovrijedni dokazi- Pregled i ocjena ponuda- Beneficium novorum- Članak 285. i 290. ZJN 2016
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu
UsII-37/24 od 9. travnja 2024.
Kriterij za odabir ponude- Dijagnostička osjetljivost i specifičnost- Upute proizvođača- Zadnja važeća verzija- Jednakovrijedni dokazi- Pregled i ocjena ponuda- Beneficium novorum- Članak 285. i 290. ZJN 2016
Za ispunjavanje kriterija za odabir ponude iz podtočaka 2.1. i 2.2., točke 6.9.2.b) DON-a tražena je Uputa proizvođača- zadnja važeća verzija, a tužitelj je dostavio Upute iz kojih proizlaze vrijednosti koje ne zadovoljavaju uvjete za dodjelu bodova za kriterij specifičnosti.
Usporedbom dokaza traženih DON-om za ova dva kriterija za bodovanje ponude, Sud nalazi da tužitelj nije dostavio tražene dokaze, a dokazi koje je dostavio se ne mogu smatrati jednakovrijednim traženim dokazima te, stoga, Naručitelj opravdano nije dodijelio bodove tužitelju po ovim kriterijima, a posljedično tome je i tuženik osnovano ocijenio ovaj žalbeni navod neosnovanim s detaljnim obrazloženjem, koje ovaj Sud u prihvaća.
S tim u vezi valja dodati da uz tužbu dostavljeni nalaz i mišljenje vještaka nisu razmatrani u žalbenom postupku pa se ne mogu ocjenjivati u ovom sporu o zakonitosti rješenja tuženika, podredno osnovanosti žalbenih navoda. Naime, sukladno odredbama članka 420. ZJN-a svi dokazi moraju biti navedeni i dostavljeni u žalbi pa dokazi koji nisu bili predmetom žalbenog postupka ne mogu biti predmetom razmatranja ni u upravnom sporu, o čemu se ovaj Sud već višekratno izjasnio (UsII-10/21, UsII-218/21).
Tehničke specifikacije- Broj ponuđenih analizatora- Nije traženo nuđenje za svaku od bolnica- Članak 280. i 290. ZJN 2016
Vezano za prigovor koji se odnosi na upitnost ispunjenja dodatnih zahtjeva iz točke 3. i 4. Troškovnika - da je ponudi potrebno priložiti opis opreme koja se ustupa na korištenje, gdje je potrebna oprema za testiranje od 200 do 400 uzoraka u jednoj smjeni na sva 4 biljega iz stavki troškovnika 1.- 4. te da je u ponudi obavezno navesti i rezervnu opremu, koja po kapacitetu mora odgovarati glavnoj opremi. Kao i zahtjev da se u ponudi opiše vrijeme i broj analizatora potrebnih za procesuiranje 200/400 uzoraka krvi na sva 4 testa.
Iz dokumentacije žalbenog spisa predmeta (izjava) proizlazi da je ovim dodatnim uvjetima Odabrani ponuditelj udovoljio jer se obvezao osigurati traženi broj analizatora u skladu sa zahtjevima DON-a, a dokumentacijom koju je priložio ponudi je dokazao vrijeme i broj analizatora potrebnih za cjelovito procesuiranje traženih 200/400 uzoraka krvi na sva 4 testa, konkretno to da već i sa samo jednim Alinity I uređajem je moguće testiranje izvršiti u cijelosti sukladno zahtjevima DON-a.
Validacija opreme- Nije traženo dokumentacijom o nabavi- Pregled i ocjena ponuda- Članak 280. i 290. ZJN 2016
Konačno nije osnovan niti prigovor tužitelja da je za opremu bilo potrebno tražiti njezinu validaciju, o čemu dokaz Odabrani ponuditelj nije dostavio. Naime, sukladno članku 264. stavku 1. ZJN-a, javni naručitelj navodi u dokumentaciji o nabavi potvrde, dokumente, izjave i druga dokazna sredstva kojima gospodarski subjekt dokazuje nepostojanje osnova za isključenje te ispunjavanje kriterija za odabir gospodarskog subjekta, Stoga se u postupku nabave dostavljaju samo oni dokazi koji dokazuju stavke i kriterije koji se zahtijevaju DON-om. U konkretnom slučaju, zahtjev za validaciju bio je propisan DON-om u odnosu na ponuđene testove, a Odabrani ponuditelj je u dokumentaciji dostavljenoj uz svoju ponudu dokazao namjenu testova, kao i tip uređaja na kojem se test izvodi, sve u skladu sa zahtjevima DoN-a i članku 280. stavku 4. ZJN-a.
Usporedbom dokaza traženih DON-om za ova dva kriterija za bodovanje ponude, Sud nalazi da tužitelj nije dostavio tražene dokaze, a dokazi koje je dostavio se ne mogu smatrati jednakovrijednim traženim dokazima te, stoga, Naručitelj opravdano nije dodijelio bodove tužitelju po ovim kriterijima, a posljedično tome je i tuženik osnovano ocijenio ovaj žalbeni navod neosnovanim s detaljnim obrazloženjem, koje ovaj Sud u prihvaća.
S tim u vezi valja dodati da uz tužbu dostavljeni nalaz i mišljenje vještaka nisu razmatrani u žalbenom postupku pa se ne mogu ocjenjivati u ovom sporu o zakonitosti rješenja tuženika, podredno osnovanosti žalbenih navoda. Naime, sukladno odredbama članka 420. ZJN-a svi dokazi moraju biti navedeni i dostavljeni u žalbi pa dokazi koji nisu bili predmetom žalbenog postupka ne mogu biti predmetom razmatranja ni u upravnom sporu, o čemu se ovaj Sud već višekratno izjasnio (UsII-10/21, UsII-218/21).
Tehničke specifikacije- Broj ponuđenih analizatora- Nije traženo nuđenje za svaku od bolnica- Članak 280. i 290. ZJN 2016
Vezano za prigovor koji se odnosi na upitnost ispunjenja dodatnih zahtjeva iz točke 3. i 4. Troškovnika - da je ponudi potrebno priložiti opis opreme koja se ustupa na korištenje, gdje je potrebna oprema za testiranje od 200 do 400 uzoraka u jednoj smjeni na sva 4 biljega iz stavki troškovnika 1.- 4. te da je u ponudi obavezno navesti i rezervnu opremu, koja po kapacitetu mora odgovarati glavnoj opremi. Kao i zahtjev da se u ponudi opiše vrijeme i broj analizatora potrebnih za procesuiranje 200/400 uzoraka krvi na sva 4 testa.
Iz dokumentacije žalbenog spisa predmeta (izjava) proizlazi da je ovim dodatnim uvjetima Odabrani ponuditelj udovoljio jer se obvezao osigurati traženi broj analizatora u skladu sa zahtjevima DON-a, a dokumentacijom koju je priložio ponudi je dokazao vrijeme i broj analizatora potrebnih za cjelovito procesuiranje traženih 200/400 uzoraka krvi na sva 4 testa, konkretno to da već i sa samo jednim Alinity I uređajem je moguće testiranje izvršiti u cijelosti sukladno zahtjevima DON-a.
Validacija opreme- Nije traženo dokumentacijom o nabavi- Pregled i ocjena ponuda- Članak 280. i 290. ZJN 2016
Konačno nije osnovan niti prigovor tužitelja da je za opremu bilo potrebno tražiti njezinu validaciju, o čemu dokaz Odabrani ponuditelj nije dostavio. Naime, sukladno članku 264. stavku 1. ZJN-a, javni naručitelj navodi u dokumentaciji o nabavi potvrde, dokumente, izjave i druga dokazna sredstva kojima gospodarski subjekt dokazuje nepostojanje osnova za isključenje te ispunjavanje kriterija za odabir gospodarskog subjekta, Stoga se u postupku nabave dostavljaju samo oni dokazi koji dokazuju stavke i kriterije koji se zahtijevaju DON-om. U konkretnom slučaju, zahtjev za validaciju bio je propisan DON-om u odnosu na ponuđene testove, a Odabrani ponuditelj je u dokumentaciji dostavljenoj uz svoju ponudu dokazao namjenu testova, kao i tip uređaja na kojem se test izvodi, sve u skladu sa zahtjevima DoN-a i članku 280. stavku 4. ZJN-a.
Poveznica na Rješenje
Poveznica na Presudu